[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Zdobyty na nim klucz pozwoli otworzyć wspomniane drzwi po bokach krypty.Wewnątrz trzeba za pomocą par przełączników uruchomić mechanizm, który otworzy owe kraty wjednej i drugiej dolnej części.Każdy z korytarzy wiodący przez kraty kończy się salą z trzemaprzełącznikami w ścianach.Przeważnie samo wejście do sali powoduje pojawienie się w niejpotworów, a wciśnięcie przełączników w błędnej kolejności przywołuje kolejne monstra.Sampowrót na środek krypty również urozmaicają walki.A oto prawidłowe kombinacje przełączników,które powodują wysunięcie się spod posadzki dużego przełącznika.Korytarz wiodący lewej stronywiodący w dół: przycisk po środku.Korytarz z prawej strony w dół: przycisk po środku i oba pobokach w dowolnej kolejności.Teraz czas na drugą wizytę w pokojach z mechanizmami do krat trzeba jeszcze raz włączyć mechanizmy, które tym razem otworzą kraty na górze.Korytarz z lewejstrony w górę: środek, prawy, lewy.Korytarz z prawej strony w górę: środek, lewy, prawy.Naśrodku krypty będą już wysunięte cztery dodatkowe przełączniki.Należy włączyć je wszystkie pokolei, a gdy wysunie się ostatni piąty przełącznik, również jego samego.Wrota zostaną otwarte.Strona: 31 www.gry-online.pl Gothic II  Poradnik GRY-OnLineDalej czeka gracza walka z Czarnym Magiem.Można przed nią z nim porozmawiać, ale nie jest tokonieczne, a dość ryzykowne.Czarny Mag ma przy sobie zwój oraz klucz.Na zwoju wypisane jestzaklęcie, a klucz otwiera skrzynię znajdującą się w ostatnim pokoju po prawej stronie kolumnady.W skrzyni spoczywa Oko Mocy.Mając przy sobie klejnot oraz przeczytawszy zwój trzeba zbliżyć siędo wielkich wrót i stanąwszy przed nimi w odległości jakichś dwóch metrów przyklęknąć iwypowiedzieć zaklęcie (klawisz akcji).Podwoje otworzą się.Jeszcze tylko finałowa walka ze smokiem-ożywieńcem, jednym z powodów, dla których grawojownikiem dostarcza znacznie więcej wrażeń  mag musi rzucić na smoka trzy razy zaklęcieniszczenia ożywieńców, co trwa dobre trzy sekundy i jest po robocie.Tym razem żadne skałygracza nie przygniatają  zjawia się za to sam Xardas i przejmuje na swoje barki potęgę zabitegomonstrum.Gracz zaś musi jeszcze wrócić na statek zbierając po drodze swoich towarzyszy, którzysię rozeszli zwiedzać i zdjęcia pstrykać, wydać Jorgenowi rozkaz do odpłynięcia i tyle.Pozostajeczekać na kolejną część  Gothica.Strona: 32 www.gry-online.pl Gothic II  Poradnik GRY-OnLineOpis mapy NewWorld(Odnośniki do tej mapy ujęte są w nawiasy okrągłe)1 Wieża Xardasa.Stół runiczny, stół 20 Farma Onara.alchemiczny, łóżko, kuchnia.2 Jezioro pod wieżą.21 Farma Bengara.3 Dolina pod wieżą.22 Brama na przełęcz.4 Jaskinia bandytów.Aóżko.23 Tu się pasie prychający smoczy zębacz.5 Farma Lobarta.Aóżko, kuchnia.24 Schody łączące farmy Omara i Bengara.6 Skrzyżowanie dróg.25 Obóz bandytów.Kuchnia, łóżko.7 Południowa brama Khorinis.26 Obozowisko Groma.8 Wschodnia brama Khorinis.27 Opuszczone obozowisko.9 Statek paladynów.28 Jaskinia zielarki Sagitty.Stół alchemiczny.10 Kotlinka za północnym murem miasta.29 Kaplica Innosa.11 Latarnia morska.30 Klasztor Magów Ognia.Stół alchemiczny, stółruniczny, kuchnia, łóżko.12 Aaweczka na skale.31 Magiczny golem.13 Farma Akila.32 Piramida.14 Kamienny most a pod nim obóz 33 Kamienny łuk.myśliwych.15 Tawerna  Martwa Harpia.34 Ukryta grota.16 Obozowisko.35 Czarny troll.17 Stróżówka najemników.36 Kamienny krąg zwany Słonecznym Kręgiem.18 Farma Sekoba.37 Schody w góry.19 Krypta.38 Grota bandytów.Strona: 33 www.gry-online.pl Gothic II  Poradnik GRY-OnLineOpis mapy Khorinis(Odnośniki do tej mapy ujęte są w nawiasy kwadratowe)1 Plac przy południowej bramie.17 Dom Fellana.2 Wejście do górnego miasta.18 Dom Brahima.3 Sklep Mattea.Aóżko, kuchnia.19 Gospoda  Pod Kuternogą.Aby się dostaćdo środka, trzeba wpierw stłuc Moe.4 Auczarz  Pod Zabójczą Strzałą.Aóżko, 20 Wejście do tuneli pod miastem.kuchnia.5 Dom Thorbena.Aóżko, kuchnia.21 Nabrzeże.6  Zwietliste Kowadło.22  Czerwona Latarnia.7 Sklep Constanino.23 Dom Lehmara.8 Zwiątynia Adanosa.24 Sklep rybny Halvora  Pod OślizgłąMeduzą.9 Gospoda  Pod Tłustym Cielaczkiem.25 Dom Eddy.Aóżko.Kuchnie.10 Plac przy koszarach.26 Kuznia Carla.11 Gospoda  Pod Senną Sakiewką.Aóżka.27 Dom Ignaza.12 Targowisko.28 Rynek górnego miasta.13 Koszary.29 Dom sędziego.14 Magazyn portowy.30 Ratusz i siedziba Lorda Hagena.15 Warsztat Garvella.31 Dalsza część górnego miasta.16 Dom Alwina.32 Sklep alchemiczny  Mikstury Salandrila.Strona: 34 www.gry-online.pl Gothic II  Poradnik GRY-OnLineOpis mapy OldWorld(Odnośniki do tej mapy ujęte są w nawiasy klamrowe)1 Główne wejście do Górniczej Doliny.16 Jaskinia orków.Czarna perła w skrzyni.Powyżej obozowisko.2 Wejście przez opuszczony tunel.17 Skalna forteca.Aóżko, stół alchemiczny.Siedziba Pedrakhana.3 Droga z przełęczy.18 Wulkan.Siedziba Feomathara.4 Miejsce śmierci Dena.19 Kopalnia.Trup Silvestro.5 Opuszczona chata.Aóżko.20 Stara wieża demonów.Aóżko.6 Zamek.Aóżka, stół runiczny, stół 21 Krypta.Stół alchemiczny.alchemiczny, kuchnie.7 Mury zniszczone taranem orków.22 Jaskinia broniona przez szkielet cieniostwora.8 Skalny klif.23 Obóz Sylvio.9 Kamienny łuk.24 Wejście do Krainy Lodu.10 Grota, kryjówka Diego.25 Znieżna twierdza.Aóżko.11 Opuszczona strażnica.26 Lodowa jaskinia.Siedziba Finkregha.12 Wciąż działająca kopalnia.27 Jaskinia bandytów.Aóżko.13 Miejsce śmierci Sengratha.28 Obóz bandytów [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • necian.htw.pl